من با عشق زندگی میکنم

گوشه ای از سرگرمی من با نام زندگی

من با عشق زندگی میکنم

گوشه ای از سرگرمی من با نام زندگی

آبراهام هیکس - قدرت حیرت انگیز عواطف

استر هیکس بانویی است که آموزه های آبراهام را به ما منتقل میکند. آموزه هایی بر اساس قوانین جهان، که موجب تحول زندگی بسیاری از افراد در سراسر جهان شده است. در اینجا کتاب قدرت حیرت انگیز عواطف را معرفی میکند.
ترجمه و صداگذاری : طاهره فرهادی
صداهای فارسی : امیر طهانی و طاهره فرهادی




نظرات 1 + ارسال نظر
sahirad ebrahimzadeh شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 18:08

درود بربانوی بزرگوار
ازتمامی زحماتتان واقعا متشکرم وازشماخواهشی دارم
۱-بیشترمطالب مهم وحیاتی را اکثر اساتید معنوی درسمینارها ویامصاحبه های ۱ساعت به ۱.۵تا...میگویند یعنی فیلمهای بلند مدت که لطفا از انها هم بزارید
۲- خواهشا فیلمهای بلند مدت استاد مسلم اکهارت توله ودیپاک چوپرا ووین دایر راهم درصورت امکان فقط زیرنویس بفرمایید که الان طرفدار بسیار زیادی درایران دارند
در یوتیوب هست
۳-اگر ازدانلود ازیوتیوب مشکلی داشتید بفرمایید تامن عرض کنم چون من هرچه بخوام دانلود میکنم بدون اشتراک.
شادوسلامت باشید درلحظه لحظه زندگیتان:

سلام بر شما و ممنونم از لطف شما.
من کتابها و ویدیوهای این اساتید رو خوندم و دیدم، و همگی عالی هستن و افراد بسیاری دنبال میکنن آموزه هاشون رو. ولی اجازه بدین فعلا روی استر هیکس متمرکز باشم چون خیلی مطلب فراوان داره که نیاز به ترجمه و معرفی به هم وطنان داره. ولی در صورتی که وقت کافی باشه حتمن تنوعی رو هم در نظر میگیرم. ازوقتی که گذاشتین و پیشنهادی که دادین بسیار ممنونم.
شاد باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.