من با عشق زندگی میکنم

گوشه ای از سرگرمی من با نام زندگی

من با عشق زندگی میکنم

گوشه ای از سرگرمی من با نام زندگی

آبراهام هیکس - چالش سی روزه برای فکر کردن به چیزهای خوب

استر هیکس بانویی است که آموزه های آبراهام را به ما توضیح می دهد. این آموزه ها که بر اساس قانون جذب استوار است، باعث دگرگونی زندگی افراد بیشماری در سراسر جهان شده است. در اینجا به چالشی دعوت می شوید که زندگی شما را می تواند برای همیشه تغییر دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی آبراهام هیکس به آدرس سایت درج شده در زیرنویس ویدیو مراجعه و یا در گوگل جستجو کنید.
ترجمه و صدای فارسی : طاهره فرهادی



نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا بیات یکشنبه 9 مهر 1396 ساعت 15:09

سلام خانم فرهادی.
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحالم که فردی فارسی‌زبون آموزه‌های آبراهام رو ترجمه می‌کنه.
افراد خیلی زیادی نیستند که با قوانین آشنا باشند، و تازه از بین افرادی که با قوانین اشنا هستن، افراد خیلی کمتری قوانین رو باور میکنن و بهش عمل میکنند. واقعا ازین موضوع خوشحالم.
بهتون تبریک میگم و امیدوارم کارتون رو ادامه بدین. من بی‌اندازه ازشون استفاده کردم.
خود من هم حدود ۲ سالی هست که با آبراهام و آموزه‌هاش آشنا شدم و روزی نیست که ویدیوهاش رو توی یوتیوب نبینم. تمام کتاب‌هایی هم که منتشر کرده تهیه کردم و واقعا زندگی من الان یه بهشت واقعی شده. هم از لحاظ ثروت و فراوانی۷ هم سلامتی و....
تازگی من هم مثل شما، در اوقات فراغتم (که الان بیشتر شده!) تصمیم گرفتم تا این آموزش‌ها رو بیشتر بین مردم پخش کنم و به همین دلیل یه کانال تلگرام ساختم که اگر خواستین میتونین عضوش بشین.
https://t.me/abraham_hicks

باز هم ازتون تشکر میکنم. ویدیوها رو توی آپارات بیشتر کنید!

سلام آقای بیات
خیلی خوشحالم که از این کار استقبال کردید و مورد لطف خودتون قرار دادید. واقعا عالیه که بسترهایی فراهم بشه که ما دوستداران تعالیم آبراهام با هم در ارتباط باشیم و در مسیر رشد و کمال با سرعت بیشتری حرکت کنیم. به یقین اینها قانون جهان هستی اند و کسی که ازشون آگاه باشه و به کار ببنده قطعا خوشبختی رو لمس میکنه. براتون خیلی خوشحالم بابت نتایج عالی تون و حتما عضو کانالتون میشم. شما هم کار بزرگی کردید و امیدوارم در این راه ثابت قدم باشید. حتما با انرژی مثبت شما به این کار ادامه میدم و تمام تلاشم رو برای رسوندن درست و دقیق مطالب توی ترجمه هام ارائه میدم. باز هم سپاسگذارم از شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.